کانال تلگرام میناکاری
loading...

میناکاری اصفهان

م.خاشعی بازدید : 57 پنجشنبه 15 فروردین 1398 نظرات (0)

گلاب پاش مسی میناکاری از جمله محصولات خاص میناکاری است. ظاهر زیبایی گلاب پاش مسي ميناکاري شده مورد پسند اکثر هنردوستان سنتی می باشد. علاوخ بر جنبه زینتی گلاب پاش ميناکاري شده می توان از آن بعنوان گلاب پاشی لوکس هم بهره برد. علاوه بر زیبایی طرح های نقاشی شده میناکاری بر روی این ظرف فرورفتگی ها و برجستگی های سطح آن در مقابل انعکاس نور , زیبایی خاصی به آن می دهد. گلاب پاش میناکاری اثر دست هنرمندان اصفهانی است که با شور و شوق خود و با طراحی تصاویر مینایی بر روی فلز بی جان مس , روح فرهنگ اصیل ایرانی را به آن دمیده اند.  

گلاب پاش مسی میناکاری گلاب پاش مسی میناکاری

جنس گلاب پاش میناکاری از مس مرغوب می باشد. ارتفاع آن 20 و عرض آن 15 سانتی متر است. این گلاب پاش با رنگ های مینایی مخصوص طراحی و در کوره با دمای مابین 600 الی 800 درجه سانتی گراد حرارت دیده و پخته شده. روکش لعاب مانند گلاب پاش هم برق و زیبایی خاصی به آن داده و هم محافظی در برابر آب و رطوبت می باشد.  

گلاب پاش مسي ميناکاري شده گلاب پاش مسي ميناکاري شده

هنر ساخت گلاب پاش میناکاری خمره ای ترکیبی از صنعت ظرف سازی سنتی و میناکاری می باشد. شما می توانید این ظرف زیبا را به عنوان کالایی لوکس استفاده کنید و با به عنوان هدیه ایی نفیس به دیگران بدهید. از این گلاب پاش می توان برای جهیزیه نوعروسان استفاده نمود.  

گلاب پاش مسی قلمزنی میناکاری گلاب پاش مسی قلمزنی میناکاری

بدلیل کیفیت بالای ساخت , این گلاب پاش عمر طولانی داشته و می تواند سالها زینت بخش ویترین منازل شما باشد. فقط بایستی در نگهداری از آن مراقبت لازم بعمل آید. هر گونه فشار و ضربه می تواند باعث آسیب دیدگی آن شود. همچنین برای تمیز نگه داشتن آن , استفاده از مواد شوینده قوی توصیه نمی گردد.  

گلاب پاش ميناکاري شده گلاب پاش ميناکاري شده

حمایت از کالاهای با کیفیت ایرانی بجای محصولات لوکس خارجی باعث رشد اقتصادی بهتر و همچنین اشتغال جوانان ایرانی خواهد بود , این مسئله می تواند تاثیرات مستقیم و غیر مستقیمی در زندگی تک تک افراد جامعه ایجاد کند.  

گلاب پاش میناکاری گلاب پاش میناکاری

گلاب پاش مسی میناکاری گلاب پاش مسی میناکاری

  شناسه محصول: 901270

بازار مینا     BazareMina.ir

م.خاشعی بازدید : 64 پنجشنبه 15 فروردین 1398 نظرات (0)

بشقاب مسی ميناکاری قطر 20 سانتی متر از صنایع دستی پرطرفدار میناکاری است. بشقاب مسی ميناکاری به عنوان ظروف دکوری زیبایی خاصی به ویترین منزل شما خوادهد داد. همچنین در صورت تمایل می توانید از بشقاب مسي ميناکاري شده برای سرو انواع خوراکی ها در میهمانی های خود استفاده کنید. بشقاب مسی مینا کاری 20 سانتی متری با داشتن طرح های زیبا و رنگ های شاد مینایی آرامش خاصی به محیط اطراف خود می دهد. بشقاب مسی مینا کاری شده اصفهان اثر دست هنرمندان این شهر و تحفه ایی برای علاقه مندان به صنایع دستی در سراسر دنیا می باشد. شما از هر کجای ایران می توانید این بشقاب زیبا را سفارش داده و در کمترین زمان درب منزل خود آن را دریافت نمائید.  

بشقاب مسی ميناکاری قطر 20 سانتی متر بشقاب مسی ميناکاری قطر 20 سانتی متر

جنس بشقاب ميناکاری از مس و قطر آن 20 سانتی متر می باشد. این بشقاب مینا توسط هنرمند نقاش به رنگ های مخصوص مینایی طراحی شده. سپس طی چندین پروسه 3 بار در کوره با دمای 600 الی 800 درجه سانتی گراد قرار گرفته تا لعاب روی آن پخته شود و زیبایی و استحکام ویژه ایی به آن ببخشد.

بشقاب مسی ميناکاری بشقاب مسی ميناکاری

در صورتی که بشقاب مینا فشار یا ضربه ایی وارد شود ممکن است لعاب آن ترک خورده و بریزد. لعاب بشقاب مینا محافظ خوبی در برابر رطوبت و آب است. و بر اساس این موضوع هموطنان عزیز مان در شهر های شرجی شمالی و جنوبی می توانند از ظروف زیبای میناکاری بدون هیچ مشکلی استفاده نمایند.  

بشقاب مسي ميناکاري شده بشقاب مسي ميناکاري شده

بسیار از مشتریان ظروف مینا و بطور مشخص بشقاب ميناکاري شده را به عنوان هدیه برای دوستان خود خریداری می کنند. همچنین این بشقاب گزینه مناسبی بعنوان هدیه تبلیغاتی برای مدیران و پرسنل شرکت ها و سازمان ها می باشد.  

بشقاب مسي ميناکاري شده بشقاب مسي ميناکاري شده

حمایت از محصولات با کیفیت وطنی می تواند تاثیر بسیار مهمی در ایجاد اشتغال جوانان ایرانی و همچنین رشد بهتر اقتصادی کشور داشته باشد. ما با حمایت خود از هنرهای صنایع دستی که از گذشتگان نزد ما به امانت گذاشته شده , برای آیندگان بخوبی مراقبت نمائیم.

بشقاب مسی مینا کاری شده اصفهان بشقاب مسی مینا کاری شده اصفهان

بشقاب مسی ميناکاری قطر 20 سانتی متر بشقاب مسی ميناکاری قطر 20 سانتی متر

  شناسه محصول: 901269

بازار مینا     BazareMina.ir

م.خاشعی بازدید : 69 پنجشنبه 15 فروردین 1398 نظرات (0)

گز خوری مسی میناکاری یکی از زیبا و پرکارترین ظروف صنایع دستی میناکاری است. گز خوري مسي ميناکاري شده جنبه کاربردی و تزئینی دارد .شما می توانید گزخوری مسی میناکاری شده را در ویترین منزل خود قرار داده و از زیبایی آن لذت ببرید و یا از آن برای سرو انواع خوراکی ها مانند گز , شیرینی , آجیل , شکلات و ... استفاده کنید. گز خوری پایه دار مسی مینا کاری نمونه ایی از هنر صنایع دستی اصفهان است که ارزش مادی و معنوی خود را از تجربه و زحمت استاد کاران با شور و ذوق این سرزمین می گیرد. شما می توانید گز خوری مینا کاری 20 سانتی را از سراسر ایران سفارش داده و در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.  

گز خوری مسی میناکاری گز خوری مسی میناکاری

جنس گز خوری میناکاری از مس مرغوب بوده که توسط نقاشان هنرمند بر روی آن با رنگ های مخصوص مینایی طراحی مورد نظر صورت می گیرد. ارتفاع آن 20 و عرض آن 18 سانتی متر می باشد. این گز خوری طی پوسه هایی مشخص 3 بار در کوره با دمای 600 الی 800 درجه سانتی گراد قرار می گیرد.  

گز خوري مسي ميناکاري شده گز خوري مسي ميناکاري شده

شما می توانید از این جام پایه دار میناکاری برای سرو انواع خوراکی ها در مجالس و پذیرایی های خود استفاده کنید. با توجه به ست شدن این ظرف زیبا با دیگر وسایل دکوری , پذیرایی با این جام میناکاری که اثری فاخر از اساتید هنرمند اصفهانی است جلوه ویژه ایی به مجالس شما خواهد بخشید.

گزخوری مسی میناکاری شده گزخوری مسی میناکاری شده

در صورت استفاده از گز خوری میناکاری ممکن است نیاز به تمیز کردن داشته باشد. شما می توانید آن را با آب بشوئید. لعاب پخته شده بر روی بدنه جام از آن در برابر رطوبت و آن محافظت خواهد نمود. توجه داشته باشید از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نکنید.

گز خوری پایه دار مسی مینا کاری گز خوری پایه دار مسی مینا کاری

حمایت از کالای ایرانی بجای محصولات لوکس خارجی باعث رشد بهتر اقتصادی و همچنین اشتغال بیشتر جوانان کشور خواهد شد.  

گز خوری مینا کاری 20 سانتی گز خوری مینا کاری 20 سانتی

گز خوری مسی میناکاری گز خوری مسی میناکاری

  شناسه محصول: 901268

بازار مینا     BazareMina.ir

م.خاشعی بازدید : 79 پنجشنبه 15 فروردین 1398 نظرات (0)

شکلات خوری مسی میناکاری یکی از ظروف مینا کاری نفیس اصفهان است . این شکلات خوری مینا کاری شده زیبا اثر دست هنرمندان میناکار این شهر بوده که می تواند جلوه زیبایی به ویترین منازل شما دهد. شکلات خوري مسي ميناکاري شده برای سرو انواع خوراکی ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. البته بایستی دقت لازم در استفاده از آن را داشته باشید. رنگ های لاجوردی و مینایی زیبای بکار رفته در طراحی شکلات خوری میناکاری باعث شده تا زیبایی و حس آرام بخش خاصی به آن بدهد. بدلیل ظاهر زیبای آن , ست کردن شکلات خوری 25 سانتی میناکاری با دیگر محصولات دکوری کار مشکلی نیست.  

شکلات خوری مسی میناکاری شکلات خوری مسی میناکاری

جنس شکلات خوری میناکاری از مس می باشد . ارتفاع آن 22 و عرض آن 14 سانتی متر است. نقاشی های زیبای آن بر روی لعاب پخته شده ایی طراحی می گردد و پس از آن طی فرایندی برای ماندگاری بیشتر در کوره های مخصوصی در دمای 600 الی 800 درجه سانتی گراد پخته می شود.

 

شکلات خوری مینا کاری شده شکلات خوری مینا کاری شده

شکلات خوری میناکاری برای هدیه به دوستان و آشنایان شما مورد بسیار مناسب می باشد. همچنین از آن برای تکمیل نمودن ظروف دکوری نوعروس ها نیز استفاده می شود. در صورت استفاده از آن و نیاز به شسته شدن ,می توان آن را با آب شست فقط توجه کنید که از مواد شوینده قوی برای تمیز کردن آن استفاده نکنید. هر گونه فشار و ضربه می تواند آسیب دیدگی جدی برای آن بوجود آورد.  

شکلات خوري مسي ميناکاري شده شکلات خوري مسي ميناکاري شده

برای ساخت ظروف مینا از مس درجه یک اعلا استفاده می گردد. در طی پروسه ساخت ظروف مینا 3 بار لعاب دیده و پخته می شود تا استحکام و زیبایی لازم را بدست آورد.  

شکلات خوری میناکاری شکلات خوری میناکاری

صنایع دستی مینا کاری‌ بعنوان هنر درخشان آتش‌ و خاک می تواند سهم بزرگی در تولید ارز برای کشور داشته باشد. علاوه بر آن باعث اشتغال برای جوانان ایرانی نیز می گردد. تاثیرات مثبت آن در زندگی تک تک افراد جامعه بصورت مستقیم و غیر مستقیم قابل مشاهده می باشد.  

شکلات خوری 25 سانتی میناکاری شکلات خوری 25 سانتی میناکاری

شکلات خوری مسی میناکاری شکلات خوری مسی میناکاری

  شناسه محصول: 901267

بازار مینا      BazareMina.ir

م.خاشعی بازدید : 58 پنجشنبه 15 فروردین 1398 نظرات (0)

آجیل خوری ملیله کاری از صنایع دستی اصفهان با تاریخچه بسیار قدیمی است . آجيل خوري مليله كاري هم بصورت زینتی و هم بصورت کاربردی استفاده می گردد. آجیل خوری ملیله کاری با روکش نقره ظرافت , زیبایی و در عین حال استحکام بسیار خوبی دارد. شما می توانید از آجیل خوری پایه دار ملیله کاری برای سرو انواع خوراکی ها مانند گز , شیرینی , شکلات , آجیل و ... برای مشتریان خود استفاده کنید. صنايع دستي مليله سازي اصفهان از برترین های این صنعت در ایران است . استادکاران با تجربه اصفهانی سالها تجربه خود که از آموزش های اساید گذشته دراختیار دارند را در قالب هنرهایی بیادماندنی پیشکش علاقه مندان صنایع دستی و هنری در سراسر دنیا می کنند.

 

آجیل خوری ملیله کاری آجیل خوری ملیله کاری

آجیل خوری ملیله کاری از جنس مفتول های مسی باریک که با نظم خاصی با شکل های سنتی ایرانی در کنار هم قرار گرفته اند , ساخته مس شود. این قطعات کوچک با لحیم کاری دقیق به شکل ظرف مورد نظر استادکار درآمده و پس از پرداخت نهایی آبکاری نقره می شود. ارتفاع این آجیل خوری 12 و عرض آن 11 سانتی متر است.  

آجيل خوري مليله كاري آجيل خوري مليله كاري

آبکاری نقره آجیل خوری باعث شده تا آن استحکام و برق خاصی پیدا کند. همچنین بدلیل کیفیت بالای آبکاری , رنگ آن پس از مدتی سیاه نخواهد شد. لایه نقره قرار گرفته بر روی آجیل خوری ملیله محافظ خوبی در برابر رطوبت است . این صورت هموطنان عزیزمان در شهرهای شرجی شمالی و جنوبی می توانند بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند.  

آجیل خوری ملیله کاری با روکش نقره آجیل خوری ملیله کاری با روکش نقره

در صورت نیاز شما می توانید آن را بشوئید اما توجه کنید از مواد شوینده قوی استفاده نکنید. با وجود استحکام بالا هر گونه ضربه و فشار می تواند باعث بروز آسیب جدی به آن گردد.  

صنايع دستي مليله سازي صنايع دستي مليله سازي

حمایت از کالای ایرانی به منزله رشد بهتر اقتصادی کشور و کاهش بیکاری جوانان است. می توان بجای کالاهای لوکس خارجی از محصولات باکیفیت وطنی استفاده نمود.

آجیل خوری پایه دار ملیله کاری آجیل خوری پایه دار ملیله کاری

آجیل خوری ملیله کاری آجیل خوری ملیله کاری

  شناسه محصول: 901266

بازار مینا     BazareMina.ir

م.خاشعی بازدید : 61 پنجشنبه 15 فروردین 1398 نظرات (0)

بشقاب مسی ميناکاری قطر 30 سانتی متر اثر هنری زیبایی است که سال ها تزئین کننده ویترین منازل هنردوستان ایرنی و غیر ایرانی بوده . بشقاب مسی ميناکاری اصفهان نتیجه سال ها تجربه هنرمندانی است که این هنر با ارزش را به امانت از گذشتگان برای آیندگان نزد خود نگه داشته اند. رنگ های شاد لاجوردی و فیروزه ایی بکار رفته در ظروف مینا حس آرمش خاطری به بینند می دهد. بشقاب مینا کاری 30 سانتی متری می تواند بصورت کاربردی برای سرو انواع خوراکی ها استفاده شود. شما می توانید از هر کجای ایران بشقاب 30 سانتی متری را سفارش داده و در کمترین زمان تحول بگیرید.  

 

بشقاب مسی ميناکاری قطر 30 سانتی متر بشقاب مسی ميناکاری قطر 30 سانتی متر

جنس این بشقاب زیبا از مس بوده که توسط رنگ های زیبا و شاد مینایی نقاشی شده و در کوره های مخصوص طی فرایندی با دمای 600 تا 800 درجه سانتی گراد حرارت دیده. این کار باعث پخته شدن رنگ ها به شکل لعابی زیبا و در عین حال محافظ در برابر رطوبت و آب خواهد شد. قطر بشقاب 30 سانتی متر و وزن آن در حدود 350 گرم است.  

بشقاب مسی ميناکاری اصفهان بشقاب مسی ميناکاری اصفهان

ظروف میناکاری مقاوم در برابر نور , حرارت و رطوبت می باشند. با این حال توصیه می شود در نگهدار از آنها دقت لازم بعمل آید تا از طول عمر بالاتری برخوردار گردند. لازم به ذکر است در صورت بروز هر گونه فشار و ضربه ممکن است لعاب آن ریخته و آسیب جدی ببیند.

بشقاب مسی مینا کاری شده بشقاب مسی مینا کاری شده

برخی از مادران برای شکون و خوش یمنی تعدادی از ظروف مینا را به عنوان جهیزیه عروس خانم ها در نظر می گیرند. بشقاب 30 سانتی میناکاری موردی مناسب برای هدیه به دوستان و آشنایان و همچنین گزینه ایی خوب برای هدیه به مدیران و پرسنل شرکت های دولتی و خصوصی می باشد.

بشقاب مینا کاری 30 سانتی متری بشقاب مینا کاری 30 سانتی متری

کالای با کیفیت ایرانی می تواند علاوه بر مصرف داخلی به عنوان کالای صادراتی به کشورهای دیگر صادر گردد و فرهنگ اصیل ایرانی را به مردم دیگر نقاط دنیا معرفی نماید.  

بشقاب 30 سانتی متری بشقاب 30 سانتی متری

بشقاب مسی ميناکاری قطر 30 سانتی متر بشقاب مسی ميناکاری قطر 30 سانتی متر

  شناسه محصول: 901265

بازار مینا     BazareMina.ir

م.خاشعی بازدید : 76 پنجشنبه 15 فروردین 1398 نظرات (0)

بشقاب مسی ميناکاری قطر 25 سانتی متر از جمله دیگر ظروف زیبای صنایع دستی اصفهان است. بشقاب مسي ميناکاري می تواند هم زینت بخش ویترین منازل شما گردد و هم بصورت کاربردی مورد استفاده قرار گیرد. بشقاب 25 سانتی متری از ظروف مینایی است که آوازه جهانی دارد. هر ساله گردشگران زیادی به قصد سیر و سیاحت به ایران سفر می کنند و با خرید ظروف مینا خاطره ایی با ارزش را به همراه خود خواهند برد. بشقاب 25 سانتی میناکاری شده می تواند برای سرو انواع میوه و خوراکی استفاده گردد. در صورت مراقبت صحیح از بشقاب میناکاری طرح خطایی , طول عمر بسیار زیادی خواهد داشت.

بشقاب مسی ميناکاری قطر 25 سانتی متر بشقاب مسی ميناکاری قطر 25 سانتی متر

جنس بشقاب میناکاری از فلز مس بوده و قطرآن 25 سانتی متر است. این بشقاب پس از پوسه لعاب اولیه و نقاشی بر روی آن طی فرایندی در کوره با دمایی بین 600 تا 800 درجه سانتی گراد با اصطلاح پخته می شود. این امر باعث ماندگاری رنگ ها بر روی سطح بشقاب می گردد.

بشقاب مسي ميناکاري بشقاب مسي ميناکاري

در صورت استفاده از آن ممکن است نیاز به شستن داشته باشد. با وجود لایه محافظ ( لعاب ) سطح بشقاب شما می توانید براحتی آن را بشوئید. مراقب باشید از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نکنید.  

بشقاب 25 سانتی متری بشقاب 25 سانتی متری

هر گونه فشار و ضربه به ظروف مینا باعث آسیب دیدگی به آن می گردد . در صورتی که از ظروف مینا بخوبی مراقبت گردد می تواند طول عمر بسیار طولانی داشته باشد. بشقاب میناکاری 25 سانتی گزینه مناسبی برای هدیه به دوستان و آشنایان شماست. همچنین موردی عالی برای هدایای تبلیغاتی به مدیران و پرسنل سازمانها و ادارات می باشد.  

بشقاب 25 سانتی میناکاری شده بشقاب 25 سانتی میناکاری شده

حمایت از کالای ایرانی برای رشد بهتر اقتصاد کشور امری ضروری است . این کار باعث ایجاد اشتغال برای جوانان و توسعه تمامی کسب و کارهای داخی می گردد.

بشقاب میناکاری طرح خطایی بشقاب میناکاری طرح خطایی

بشقاب مسی ميناکاری قطر 25 سانتی متر بشقاب مسی ميناکاری قطر 25 سانتی متر

  شناسه محصول: 901264

بازار مینا     BazareMina.ir

م.خاشعی بازدید : 60 پنجشنبه 15 فروردین 1398 نظرات (0)

بشقاب مسی ميناکاری قطر 25 سانتی متر از محبوب ترین ظروف میناکاری اصفهان است. معمولا بشقاب مسی میناکاری برای زینت بخشیدن به ویترین منازل استفاده می گردد ولی شما می توانید از آن بصورت کاربردی هم استفاده کنید. در ساخت بشقاب مسي ميناکاري شده از رنگ های شاد لاجوردی و فیروزه ایی بسیار زیبا استفاده می گردد که پس از ساخت با نگاه به آنها خاطره گنبدهای فیروزه برای شما یادآور گردد. بشقاب مسی میناکاری شده اثر دست هنرمندان با تجربه اصفهانی است . شما می توانید بشقاب 25 سانتی متری را از سراسر ایران سفارش داده و در کمترین زمان آن را تحویل بگیرید.  

بشقاب مسی ميناکاری قطر 25 سانتی متر بشقاب مسی ميناکاری قطر 25 سانتی متر

جنس این بشقاب مینا از مس مرغوب بوده که با نقاشی استادانه با اثری زیبا تبدیل گشته . قطر آن 25 سانتی متر و مناسب برای تزئین انواع دکورهای اصیل ایرانی است. لعاب پخته شده بر روی بشقاب لایه محافظی در برابر رطوبت و آب است که باعث می گردد استفاده از آن در شهر های شرجی جنوبی و شمالی بدون مشکل باشد.  

بشقاب مسی میناکاری بشقاب مسی میناکاری

این بشقاب زیبا می تواند گزینه مناسبی برای هدیه به دیگران و یا هدیه ایی تبلیغاتی برای مدیران شرکت ها و سازمان ها باشد. امکان قرارگیری آنها در قاب های زیبا می تواند زیبایی دوچندانی برای آنها بوجود آورد و نصب و هدیه دادنش را بسیار ساده تر کند.  

بشقاب مسي ميناکاري شده بشقاب مسي ميناکاري شده

طی پروسه ایی ظروف مینا در کوره هایی با دمای 800 درجه سانتی گراد قرار داده می شوند این کار باعث می گردد رنگ های روی ظروف پخته شده و لعابی زیبا و براق بر روی آنها شکل گیرد این لایه در برای آب و رطوبت محافظ می باشد. به همین دلیل شستشوی انواع بشقاب میناکاری مشکلی نداشته فقط دقت فرمائید از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نشود. هر گونه فشار و ضربه ممکن است باعث ترک خوردن لعاب ظرف گشته و بریزد.  

بشقاب مسی میناکاری شده بشقاب مسی میناکاری شده

هنرهای صنایع دستی از سالهای قبل در خدمت ایرانیان بوده و زیبایی خاصی به زندگی آنها بخشیده اند و ما هم بید امانت دار خوبی برای نسل های آینده باشیم . با حمایت از کالاهای داخلی بجای کالاهای لوکس خارجی می توانیم نقش بسیار موثری در این زمینه ایفا کنیم.

بشقاب 25 سانتی متری بشقاب 25 سانتی متری

بشقاب مسی ميناکاری قطر 25 سانتی متر بشقاب مسی ميناکاری قطر 25 سانتی متر

شناسه محصول: 901263

بازار مینا    Bazaremina.ir

م.خاشعی بازدید : 69 پنجشنبه 15 فروردین 1398 نظرات (0)

کاسه بشقاب مسی میناکاری ست بسیار زیبایی از ظروف زیبای مینا است. شما می توانید از کاسه و بشقاب مسی میناکاری برای سرو انواع خوراکی ها مانند آجیل , شیرینی , گز و ... استفاده کنید. این در حالی است که کاسه و بشقاب مسی میناکاری شده می تواند به تنهایی و یا با دیگر ظروف دکوری تزئین کننده ویترین های منازل شما باشد. هدیه کاسه بشقاب میناکاری به شخصی نشاندهنده اهمیت آن شخص برای شماست چرا که ارزش مادی و معنوی زیادی دارد. کاسه و بشقاب میناکاری اصفهان اثر دست هنرمندان این شهر بوده که با ذوق و سلیقه خود اثری زیبا برای علاقه مندان صنایع دستی خلق نموده اند.  

کاسه بشقاب مسی میناکاری کاسه بشقاب مسی میناکاری

جنس این کاسه و بشقاب مینا از مس و پوشیده با نقش و نگار بسیار زیبای مینا است. قطر بشقاب این کاسه 20 و قطر دهانه کاسه 13 سانتی متر می باشد. ازتفاع کاسه پایه دار 9 سانتی متر است. وزن ست کاسه و بشقاب مینا در حدود 400 گرم است. زیبایی نقاشی و رنگ های شاد مینایی این اثر را به یکی از پرطرفدارترین محصولات فروشگاه تبدیل کرده.  

کاسه و بشقاب مسی میناکاری کاسه و بشقاب مسی میناکاری

بدلیل قابل استفاده بودن کاسه و بشقاب میناکاری ممکن است پس از استفاده نیاز به شستن داشته باشد. در این صورت شما می توانید آن را با آب بشوئید. لعاب پخته شده بر روی ظروف میناکاری , آن را قابل شستشو کرده ولی باید در نظر داشته باشید از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نکنید. در نظر داشته باشید هر گونه آسیب و فشار به ظروف مینا می تواند باعث ترک خوردن لعاب آن گردد.

کاسه و بشقاب مسی میناکاری شده کاسه و بشقاب مسی میناکاری شده

شما می توانید در پذیرایی های رسمی خود از این کاسه و بشقاب زیبا استفاده کنید و همه چشم ها را به سمت میز پذیرایی خیره نمائید. رنگ های زیبای لاجوردی و مینایی آن بیننده را به یاد گنبد های فیروزه ایی اصفهان و حال و هوای اصیل سنتی و ایرانی می اندازد.  

کاسه بشقاب میناکاری کاسه بشقاب میناکاری

حمایت از کالای ایرانی علاوه بر رشد بهتر اقتصادی بلکه باعث ایجاد اشتغال و و توسعه فرهنگ اصیل و قدیمی ایرانی می گردد. و تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم آن در زندگی روزمره تک تک افراد جامعه نمایان می شود.  

کاسه و بشقاب میناکاری اصفهان کاسه و بشقاب میناکاری اصفهان

کاسه بشقاب مسی میناکاری کاسه بشقاب مسی میناکاری

  شناسه محصول: 901262

بازار مینا     BazareMina.ir

م.خاشعی بازدید : 76 پنجشنبه 15 فروردین 1398 نظرات (0)

شکلات خوری مس و خاتم را می توان نمونه زیبای صنایع دستی اصفهان نامید . شکلات خوری مسی خاتم کوب هم جنبه تزئینی و دکوری دارد و هم جنبه کاربردی برای سرو شکلات , قند , نقل , آجیل و ... شکلات خوري خاتم اعلا از بهترین کیفیت برخوردار است و ماندگاری بالایی دارد. شکلات خوری خاتم کاری آقاجانی در سراسر ایران شناخته شده است و نشان این برند در زیر آن حک شده. رنگ های بکار رفته در این شکلات خوری با یکدیگر هماهنگی خاصی داشته و مورد پسند اکثر مشتریان می باشد. شکلات خوری مسی خاتم کوب 20 سانتی گزینه مناسبی برای هدیه به دیگران است.

شکلات خوری مس و خاتم شکلات خوری مس و خاتم

جنس بدنه شکلات خوری از مس مرغوب و خاتم کار شده بر روی آن خاتم اصلی می باشد. خاتم اعلای بکار رفته در این شکلات خوری از جنس چوب، استخوان شتر و فلز برنج می باشد. ارتفاع آن 25 و عرض آن 12 سانتی متر است. لایه نازکی از جنس لاک مخصوص بر روی سطح آن قرار دارد تا علاوه بر براقیت بیشتر محافظی در برابر رطوبت و آب باشد. این امر باعث شده تا هموطنان عزیزمان در شهر های جنوبی و شمالی بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند.

شکلات خوري خاتم اعلا شکلات خوري خاتم اعلا

شما می توانید در مهمانی ها برای پذیرایی انواع خوراکی ها مانند شکلات , قند , شیرینی , آجیل و ... از این ظرف زیبا استفاده کنید . و پس از آن با قرار دادن در ویترین منزل از زیبایی آن لذت ببرید.  

شکلات خوری خاتم کاری آقاجانی شکلات خوری خاتم کاری آقاجانی

علاوه بر میزهای پذیرایی می توان از این شکلات خوری خاتم کاری برای میزهای مدیران شرکت ها و سازمان ها نیز استفاده نمود. همچنین گزینه بسیار خوبی برای هدیه به اشخاص و یا هدیه تبلیغاتی به افراد مختلف می باشد.  

شکلات خوری مسی خاتم کوب شکلات خوری مسی خاتم کوب

حمایت از صنایع دستی از طرف شما می تواند به رشد اقتصادی کشور و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان این سرزمین کمک موثری کند و فرهنگ و هنر اصیل ایرانی را هر چه بیشتر زنده نگه دارد.  

شکلات خوری مسی خاتم کوب 20 سانتی شکلات خوری مسی خاتم کوب 20 سانتی

شکلات خوری مس و خاتم شکلات خوری مس و خاتم

  شناسه محصول: 901261

بازار مینا     BazareMina.ir

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 345
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,065
  • بازدید ماه : 3,310
  • بازدید سال : 15,244
  • بازدید کلی : 50,784

  • کانال تلگرام میناکاری