کانال تلگرام میناکاری
loading...

میناکاری اصفهان

م.خاشعی بازدید : 65 جمعه 13 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

بشقاب مینا کاری سری سه تایی اثر استاد اسماعیلی را می توانید با چیدمان دلخواه خود بصورت افقی و یا عمودی نصب کنید و با بر روی استند های داخل ویترین قرار دهید. بشقاب مینا سری سه تایی قابلیت استفاده در انواع دکوراسیون های مدرن و سنتی  را دارد. هارمونی رنگ های استفاده شده در بشقاب سری سه تایی مینا کاری استاد اسماعیلی بصورت صحیح استفاده شده تا زیبایی و درخشانی رنگ ها بخوبی بر روی اثر مشاهده گردد. بدلیل کیفیت بالای محصولات برند اسماعیلی , قیمت سری سه تکه بشقاب میناکاری نسبت به نمونه های تجاری بیشتر است. شما می توانید از هر کجای ایران سری سه تایی بشقاب میناکاری شده را سفارش داده تا در کمترین زمان برای شما ارسال گردد.  

بشقاب مینا کاری سری سه تایی اثر استاد اسماعیلی بشقاب مینا کاری سری سه تایی اثر استاد اسماعیلی

جنس بشقاب های سری سه تایی از فلز مس با کیفیت می باشد که با رنگ های زیبای مینایی توسط دستان هنرمند استاد نقاشی شده. سایز هر بشقاب به ترتیب 12 , 10 و 8 سانتی متر می باشد. دقت بالای طراحی هر اثر نشان از اهمیت آن برای تولید کننده دارد. خلق طرح های سنتی زیبا با رنگ های آسمانی حس بسیار خوبی به بیننده منتقل می سازد.

بشقاب مینا سری سه تایی بشقاب مینا سری سه تایی

قیمت سری سه تایی بشقاب مینا کاری شده استاد اسماعیلی نسبت به نمونه های موجود در بازار بیشتر است. که از جمله دلایل آن نظارت همه جانبه استاد مرتضی اسماعیلی در پروسه طراحی و تولید می باشد. حتی کنترل کیفی محصولات در زمان ورود به بازار , توسط استاد انجام گرفته تا هیچ ایرادی وجود نداشته باشد. بر این اساس امضای مرتضی اسماعیلی بر روی هر اثر تضمین کیقیت بالای آن است.

بشقاب سری سه تایی مینا کاری بشقاب سری سه تایی مینا کاری

بدلیل زیبایی و طول عمر بالای محصولات میناکاری شده , بسیار از مشتریان ظروف میناکاری استاد اسماعیلی را به عنوان هدیه ایی نفیس برای دوستان و اقوام خود تهیه می کنند. توجه داشته باشید که در صورت مراقبت صحیح مشکلی برای ظروف مینا بوجود نمی آید. ظروف میناکاری قابل شستشو با آب می باشند ولی هر گونه ضربه یا فشار ممکن است باعث آسیب دیدگی آنها گردد.

سری سه تکه بشقاب میناکاری سری سه تکه بشقاب میناکاری

مطمئنا کالای باکیفیت مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد ولی شناخت و معرفی کالای باکیفیت می تواند کمک بزرگی به مصرف کننده باشد. اطلاع رسانی صحیح باعث حمایت بیشتر از محصولات ساخت داخل کشور و رشد اقتصادی در عرصه ملی خواهد شد. که تاثیر مستقیمی بر اقتصاد های کوچک جامع هم دارد.  

سری سه تایی بشقاب میناکاری سری سه تایی بشقاب میناکاری

بشقاب مینا کاری سری سه تایی اثر استاد اسماعیلی بشقاب مینا کاری سری سه تایی اثر استاد اسماعیلی

 

  شناسه محصول: 901384

بازار مینا    BazareMina.ir

م.خاشعی بازدید : 66 جمعه 13 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

گلدان میناکاری اثر اسماعیلی صراحی 25 سانتی متری را می توان به جرات یکی از پر فروش ترین محصولات میناکاری نفیس استاد مرتضی اسماعیلی دانست. طرح برجسته گلدان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی حجم زیبایی به آن داده که در نگاه اول نظر بیننده را به خود جلب می نماید. اکثر مشتریان از گلدان میناکاری شده برای ویترین های سنتی ایرانی خود استفاده می کنند ولی توجه داشته باشید رنگ های استفاده شده در این اثر به همراه طرح کلاسیک آن به شما اجازه می دهد تا در دکوراسیون های مدرن نیز از این گلدان زیبا بهره ببرید. سایز گلدان میناکاری 25 سانتی متری مناسب برای انواع ویترین هاست. در هر کجای ایران که باشید با چند کلیک قادر به سفارش این گلدان نفیس خواهید بود تا در کمترین زمان آن را درب منزل تحویل بگیرید.  

گلدان میناکاری اثر اسماعیلی صراحی 25 سانتی گلدان میناکاری اثر اسماعیلی صراحی 25 سانتی

جنس گلدان میناکاری شده نفیس استاد اسماعیلی از فلز مس مرغوب و ضخیم می باشد. که با رنگ های زیبای مینایی توسط دستان هنرمند استاد نقاشی شده. این اثر کم نظیر کیفیت بالایی داشته و مرغوبیت آن در نگاه اول بر کسی پوشیده نیست. ارتفاع این گلدان زیبا 26 سانتی متر می باشد.  

گلدان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی گلدان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی

در ابتدای پروسه ساخت , این گلدان لعاب کاری می گردد. بر این اساس لایه ایی از لعاب بر روی جداره مسی آن پوشیده می شود. پس از پخت لعاب و سپس نقاشی بر روی آن و دوباره پخت نهایی , نتیجه آن گلدانی زیبا و درخشان است. پدر این حال رنگ ها بر بدنه ظرف ثابت شده و شما می توانید در صورت نیاز آن را با آب بشویید. مراقبت صحیح از ظروف مینا باعث عمر طولانی آن خواهد شد. هر گونه فشار و ضربه به ظروف میناکاری شده باعث ترک خوردن لعاب آن و آسیب جدی خواهد شد.

گلدان میناکاری شده گلدان میناکاری شده

از جمله دلایل کیفیت بالای ظروف میناکاری شده استاد اسماعیلی , نظارت همه جانبه ایشان در تمامی مراحل طراحی و ساخت می باشد. پس از تولید نیز طی پروسه ایی محصولات میناکاری شده توسط استاد بازبینی شده تا اجازه ورود به بازار پیدا کند. امضای استاد بر روی محصول تضمین کیفیت آن است تا بار دیگر اثر ارائه شده در بین نمونه های مشابه موجود در بازار متمایز باشد.

گلدان میناکاری 25 سانتی گلدان میناکاری 25 سانتی

حمایت از کالای با کیفیت ایرانی که علاقه مندان زیادی در خارج از کشور دارد و ظرفیت خوبی برای ارز آوری و رونق اقتصادی دارد. علاوه بر توجیه اقتصادی کمک بسیار بزرگی به ترویج فرهنگ ایرانی خواهد نمود. امید است مسئولان تمهیدات ویژه ایی برای اطلاع رسانی و استفاده از این ظرفیت فراهم آورده تا گام مثبتی در راستای موفقیت کشورمان برداشته شود.

گلدان 25 سانتی میناکاری گلدان 25 سانتی میناکاری

گلدان میناکاری اثر اسماعیلی صراحی 25 سانتی گلدان میناکاری اثر اسماعیلی صراحی 25 سانتی

 

  شناسه محصول: 901383

بازار مینا    BazareMina.ir

م.خاشعی بازدید : 64 جمعه 13 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

بقچه ترمه هاشمی طرح باغ بهشت نمونه زیبایی از هنر ایران زمین است. رومیزی ترمه هاشمی طرح باغ‌بهشت شناسنامه دار با 10 رنگ ابریشم هنر مردمان یزد , شهر بادگیرهای بی همتاست. خرید ترمه هاشمی برای علاقه مندان به هنرهای دستی ایرانی از هر کجای کشور بصورت آنلاین و با چند کلیک امکان پذیر می باشد. ترمه هاشمی یزد از برندهای معروف پارچه ترمه است که در سال های اخیر بین مشتریان محبوبیت خاصی پیدا کرده. از بقچه ترمه برای نگهداری پارچه و لباس های با ارزش استفاده می گردد. همچنین زینت بخش بسیار خوبی برای میزهای پذیرایی شماست. البته پارچه ترمه کاربردهای زیادی دارد و هر کسی می تواند به سلیقه خود از آن استفاده نماید. ترمه هاشمی اصفهان را میزبان ظرافت و زیبایی خود کرده.  

بقچه ترمه هاشمی طرح باغ بهشت بقچه ترمه هاشمی طرح باغ بهشت

جنس پارچه رومیزی ترمه هاشمی مدل باغ بهشت از نخ ابریشم مصنوعی 10 رنگ ( ویسکوز ) می باشد. در پشت پارچه ترمه از آستر تافته و لای چسب مرغوب هماهنگ با رنگ زمینه ترمه استفاده شده برای زیبایی بیشتر اطراف پارچه نیز قیطون دوزی گشته. این کار به ابعاد 100*100 سانتی متر شناخته می شود ولی بدلیل اینکه آستر دوزی توسط دوزنده , ممکن است ابعاد آن چند سانتی متر با سایز مشخص شده متفاوت باشد . همچنین وزن تقریبی آن در حدود 700 گرم است.  

رومیزی ترمه هاشمی طرح باغ‌بهشت رومیزی ترمه هاشمی طرح باغ‌بهشت

بسیاری از خانم های ایرانی در جهیزیه نوعروسان خود از پارچه ترمه استفاده می کنند. زیبایی و اصالت طرح های ترمه حس بسیار خوبی به شما می دهد. بدلیل کاربرد های بالای پارچه ترمه شما می توانید آن را بصورت هدیه به دوستان و اقوام خود بدهید و مطمئن باشید که مورد استفاده آنها قرار خواهد گرفت. جنس نخ ویسکوز و نوع بافت ترمه , استحکام بالایی به این پارچه زیبا می دهد.  

خرید ترمه هاشمی خرید ترمه هاشمی

پارچه های ترمه قابل شستشو هستند و شما می توانید در صورت نیاز آنها را با آب و مواد شوینده بشویید. پس از آن ممکن است چروک های زیادی بر روی پارچه مشاهده نمائید که با اتو کشیدن برطرف می گردد. بهتر است برای اتو زدن از یک پارچه محافظ بر روی ترمه استفاده  کنید . در صورت نگهداری صحیح از ترمه , دوام و طول عمر بالایی خواهند داشت.  

ترمه هاشمی یزد ترمه هاشمی یزد

استفاده از کالای زیبا و باکیفیت ایرانی می تواند برای همه لذت بخش است. چرا که بر اساس فرهنگ و هویت مردمان این کشور طراحی و تولید گشته . حمایت از کار هنرمندان به منزله حمایت از اقتصاد ملی است که می تواند تاثیر غیر مستقیمی بر اقتصاد تک تک افراد جامعه داشته باشد.

ترمه هاشمی اصفهان ترمه هاشمی اصفهان

بقچه ترمه هاشمی طرح باغ بهشت بقچه ترمه هاشمی طرح باغ بهشت

  شناسه محصول: 901382

بازار مینا     BazareMina.ir

م.خاشعی بازدید : 66 جمعه 13 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

بقچه ترمه هاشمی طرح سپهسالار یکی از محبوب ترین محصولات صنایع دستی استان یزد می باشد. طرح و رنگ های زیبای بکار رفته در بافت پارچه رومیزی ترمه هاشمی طرح سپهسالار باعث شده تا محبوبیت بالایی داشته باشد. ترمه شناسنامه دار هاشمی اصل از پر فورش ترین انواع پارجه های ترمه ایرانی محسوب می شود. شما می توانید برای زینت بخشیدن به دکوراسیون منزل خود از ترمه هاشمی یزد طرح سپهسالار با 16 رنگ ابریشم استفاده کنید. قیمت رومیزی ترمه یزد مناسب و قابل خرید برای عموم مشتریان است. در صورت تمایل به سفارش ترمه هاشمي اصل یزد می توانید از طریق سایت اقدام کنید تا در کمترین زمان برای شما به هر کجای ایران ارسال گردد.

بقچه ترمه هاشمی طرح سپهسالار بقچه ترمه هاشمی طرح سپهسالار

جنس پارچه ترمه هاشمی از ابریشم مصنوعی 16 رنگ ( ویسکوز ) می باشد که بدلیل استحکام بالای ویسکوز و نحوه بافت پارچه ترمه از استحکام بالایی برخوردار است. در پشت پارچه ترمه از آستر تافته و لایه چسب پارچه ایی به بهترین کیفیت استفاده شده. تا هم ظاهر و هم مرغوبیت بیشتری داشته باشد. نوار قیطونی با رنگ متناسب دور تا دور کار دوخته شده تا ظرافت بیشتری داشته باشد.

رومیزی ترمه هاشمی طرح سپهسالار رومیزی ترمه هاشمی طرح سپهسالار

از پارچه های ترمه در موارد متعددی استفاده می شود. از جمله آنها می توان به جهیزیه نوعروسان اشاره نمود . رنگ های شاد ترمه طرح سپهسالار در جهیزیه دخترخانم های شما بیشتر به چشم می آید. همچنین بقچه های ترمه بدلیل کاربرد بالا می توانند گزینه مناسبی برای هدیه به دوستان و اقوام شما باشند. چیدمان زیبا با رومیزی ترمه جلوه قابل توجهی به دکور منزل شما خواهد داد.  

ترمه هاشمی یزد ترمه هاشمی یزد

پارچه ترمه در ایران از قدمت بالایی برخوردار است و تولید کنندگان در این زمینه با ایجاد طرح های مختلف که نشان از هویت ایرانی داد سعی کرده اند تنوع فرهنگی کشورمان را به رخ بکشند. طرح سپهسالار یکی از این نمونه هاست . این رومیزی به سایز 100*100 شناخته می شود ولی ممکن است بدلیل دوخت دست آن هر بقچه با بقچه دیگر چند سانتی متر تفاوت داشته باشد . وزن کلی رومیزی در حدود 900 گرم است.

قیمت رومیزی ترمه یزد قیمت رومیزی ترمه یزد

هنرهای دستی ایرانی فارغ از شهر تولید کننده آن نشان از فرهنگ چندین هزار ساله کشورمان را دارد. اساتید بزرگی در هر شاخه ایی تجربه آموخته و بایستی به نسل های بعدی منتقل سازند. حمایت از کار ایشان به منزله ایجا دانگیزه مضاعف برای تلاش بیشتر و ماندگاری صنایع دستی ایرانی است. قرار گرفتن در مسیر صحیح می تواند اتفاقات خوبی برای آینده کشومان در پی خواهد داشت.

ترمه هاشمي اصل یزد ترمه هاشمي اصل یزد

بقچه ترمه هاشمی طرح سپهسالار بقچه ترمه هاشمی طرح سپهسالار

  شناسه محصول: 901381

بازار مینا    BazareMina.ir  

م.خاشعی بازدید : 52 جمعه 13 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

بقچه ترمه هاشمی طرح کج راه یکی از زیباترین طرح های سنتی ترمه شناسنامه دار هاشمی می باشد. شما می توانید از ترمه هاشمی اصل یزد طرح یاقوت کج راه برای زینت بخشیدن به میزهای پذیرایی خود استفاده کنید. بر اساس کیفیت بالا و برند معتبر این شرکت , قیمت ترمه اصل هاشمی یزد مناسب بوده و اکثر مشتریان قادر به تهیه آن خواهند بود. ما سعی کرده ایم تا انواع ترمه هاشمی را به شما معرفی کرده تا با دست بازتری و بر اساس سلیقه شخصی سفارش خود را انتخاب کنید. رومیزی ترمه هاشمی علاوه بر دکوراسیون های سنتی برای فضاهای مدرن با چیدمان ترکیبی متفاوت استفاده می شود. سفارش محصولات از سراسر کشور بصورت آنلاین امکان پذیر می باشد.  

بقچه ترمه هاشمی طرح یاقوت کج راه بقچه ترمه هاشمی طرح یاقوت کج راه

جنس پارچه بقچه ترمه هاشمی از نخ ویسکوز می باشد که در بازار به نام ابریشم ( مصنوعی ) معروف است. این بقچه به سایز 100*100 سانتی متر شناخته می شود ولی ممکن است ابعاد هر بقچه با بقچه دیگر چند سانتی متر متفاوت باشد. وزن تقریبی این محصول در حدود 750 گرم است. برای بافت پارچه آن از 12 رنگ ابریشم متفاوت استفاده شده تا زیبایی بیشتری به طرح سنتی آن داده شود.  

ترمه هاشمی طرح یاقوت کج راه ترمه هاشمی طرح یاقوت کج راه

از پترچه های ترمه به عنوان انواع پوشش ها مانند روتختی , رومیزی , رویه بالش و ... استفاده می شود. طرح های اصیل و سنتی آن باعث می گردد مورد علاقه اکثر مردم قرار گیرد. برخی از خانم ها حتما چند تکه ترمه به عنوان جهیزیه به دختر خانم های خود هدیه می دهند. آستر تافته و لایچسبی با قیطون ظریفی در پشت و کنار پارچه ترمه دوخته می شود تا هم به زیبایی و هم به کیفیت آن افزوده شود.  

قیمت ترمه اصل هاشمی یزد قیمت ترمه اصل هاشمی یزد

پارچه های ترمه قابل شستشو هستند و پس از آن شما می توانید براحتی با اتو کردن چروک های ترمه را برطرف کنید. نوع بافت و نخ های محکم ویسکوز استحکام بالایی به انواع پارچه ترمه می دهد. رنگ های متنوعی از هر پارچه ترمه در نظر گرفته شده تا شما بر اساس سلیقه خود آن را انتخاب کنید.  

انواع ترمه هاشمی انواع ترمه هاشمی

فارغ از شهر تولید کننده , صنایع دستی ایرانی می تواند تاثیر به سزایی در اقتصاد ملی داشته باشد. ایجاد انواع اشتغال خانگی و پایدار به سلامت جامعه کمک خواهد نمود. رونق کسب و کار تک تک افراد جامعه با یکدیگر مرتبط بوده و در این راستا اطلاع رسانی رسانه های ملی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.  

رومیزی ترمه هاشمی رومیزی ترمه هاشمی

بقچه ترمه هاشمی طرح یاقوت کج راه بقچه ترمه هاشمی طرح یاقوت کج راه

  شناسه محصول: 901380

بازار مینا     BazareMina.ir

م.خاشعی بازدید : 234 جمعه 13 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

بقچه ترمه سرمه وملیله دوزی شده شناسنامه دار هاشمی یکی از بهترین انواع ترمه موجود در بازار است. رومیزی ترمه هاشمی طرح شاه پسند می تواند زیبایی خاصی به میزهای پذیرایی شما دهد. شما می توانید با رومیزی ترمه اصفهان جلوه سنتی به دکوراسیون منزل خود بدهید. از این بقچه کار شده زیبا برای نگهداری انواع پارچه و لباس هم استفاده می شود. قیمت رومیزی ترمه یزد مناسب است و شما می توانید آن برای سرویس های پذیرایی در سایزهای مختلف تهیه نمائید. سرمه دوزی های هنرمندان اصفهانی بر روی پارچه زیبای ترمه یزد , اثری ماندگار بجای خواهد گذاشت. با سفارش ترمه هاشمي اصل یزد از سراسر کشور خریدی به یادماندنی را تجربه خواهید نمود.

بقچه ترمه سرمه وملیله دوزی بقچه ترمه سرمه وملیله دوزی

جنس بقچه ترمه هاشمی یزد از بهترین پارچه ترمه با نخ ابریشم مصنوعی ( ویسکوز ) می باشد. در طرح شاه پسند از 8 رنگ ابریشم استفاده شده تا با رنگ های مختلف زیبایی بیشتری به پارچه داده شود. این رومیزی به ابعاد 100*100 سانتی متر شناخته می شود ولی بدلیل اینکه توسط هنرمندان با دست سرمه دوزی می شود , ممکن است هر بقچه چند سانتی متر کوچکتر یا بزرگتر باشد. وزن کلی این بقچه در حدود 1300 گرم است.

رومیزی ترمه هاشمی طرح شاه پسند رومیزی ترمه هاشمی طرح شاه پسند

جنس اجناس بکار رفته در رومیزی سرمه دوزی شده شاهپسند از بهترین مواد موجود در بازار است بر این اساس در این رومیزی از سرمه هندی , مروارید اصل چک و تراشه های درجه 1 استفاده شده. در پشت بقچه از آستر تافته و لایچسب پارچه ایی مرغوب استفاده شده تا با قیطون کناری دوخته شده بهترین کیفیت و زیبایی را به شما ارائه دهد.  

رومیزی ترمه اصفهان رومیزی ترمه اصفهان

در صورت نیاز شما می توانید بقچه سرمه دوزی شده هاشمی را بشوئید. فقط توجه داشته باشید بدلیل وجود سرمه , تراشه و مروارید دوخته شده بر روی آن بهتر است از ماشین لباسشویی استفاده نشود. شستن با دست اطمینان بیشتری داشته که آسیبی به آن وارد نگردد. شما می توانید هم بصورت شخصی از آن استفاده کنید و هم این بقچه زیبا را به دیگران هدیه دهید . همچنین بقچه سرمه دوزی شده گزینه مناسبی برای جهیزیه دختر خانم های شماست.  

قیمت رومیزی ترمه یزد قیمت رومیزی ترمه یزد

برای ساخت محصولات صنایع دستی ایرانی مجموعه ایی از هنرمندان با یکدیگر فعالیت کرده تا اثری زیبا دست ساز و زیبا به شما ارائه دهند. حمایت از کالای ایرانی باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای ساخت محصولات بهتر از طرف هنرمندان می گردد. همچنین رونق کسب و کارهای داخلی تاثیر مستقیم و غیر مستقیم بر اقتصاد تک تک افراد جامعه دارد.

ترمه هاشمي اصل یزد ترمه هاشمي اصل یزد

بقچه ترمه سرمه وملیله دوزی بقچه ترمه سرمه وملیله دوزی

  شناسه محصول: 901379

بازار مینا    BazareMina.ir

م.خاشعی بازدید : 59 جمعه 13 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

تنگ مسی میناکاری اثر اسماعیلی 22 سانتی متر ی یکی از محصولات خاص صنایع دستی مینای اصفهان است. میناکاری استاد اسماعیلی در بین علاقه مندان به هنرهای دستی ایرانی شناخته شده است. هنر ایشان هم در داخل کشور و هم در خارج از ایران شناخته شده است. قیمت تنگ میناکاری استاد مرتضی اسماعیلی بدلیل کیفیت بالا و صرف زمان و دقت بیشتر نسبت به نمونه های تجاری بالاتر است. تنگ میناکاری با ظاهر سنتی و زیبایی که دارد می تواند جلوه خاصی به دکوراسیون شما دهد. رنگ های استفاده شده در این اثر هنری بسیار چشم نواز و آرامش بخش است. شما می توانید به راحتی از هر کجای ایران تنگ 22 سانتی میناکاری شده را سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

تنگ مسی میناکاری اثر اسماعیلی 22 سانتی متر تنگ مسی میناکاری اثر اسماعیلی 22 سانتی متر

جنس تنگ میناکاری استاد اسماعیلی از مس با کیفیت می باشد که با رنگ های زیبای مینایی و لاجوردی توسط دستان هنرمند استاد نقاشی شده تا به یک اثر هنری تبدیل شود. ارتفاع این تنگ 22 سانتی متر می باشد. درب تنگ قابل برداشتن است و در صورت تمایل می توانید درون آن مایعات خوراکی سرو کنید.  

قیمت تنگ میناکاری قیمت تنگ میناکاری

ظروف میناکاری در پروسه های مختلفی تولید می شوند که هر کدام از این مراحل بستری برای مرحله بعدی می باشد. استاد مرتضی اسماعیلی با کنترل کیفی ظروف در حال ساخت , بهترین محصولات مینا کاری شده را به بازار ارائه می دهد. امضای ایشان بر روی ظروف ساخته شده تضمین بر کیفیت محصول است.  

تنگ میناکاری تنگ میناکاری

ظروف میناکاری شده عمر طولانی دارد و می تواند گزینه خوبی برای هدیه به دیگران باشد. البته بایستی مراقبت ویژه در نگهداری از آن صورت پذیرد. بدلیل داشتن لعاب داخلی و خارجی شما می توانید آنها را با آب بشویید , بهتر است از مواد شیمیایی قوی استفاده نشود. هر گونه ضربه و فشار می تواند باعث آسیب دیدگی شدید برای محصول گردد.  

تنگ 22 سانتی میناکاری تنگ 22 سانتی میناکاری

ظروف زیبای صنایع دستی ایرانی مورد پسند علاقه مندان زیادی در داخل و خارج از کشور است. البته بسیاری از مردم هنوز با هنرهای صنایع دستی آشنایی ندارند. وظیفه مسئولان اطلاع رسانی بیشتر در مورد هنر و هویت ایرانی است تا انگیزه بیشتری برای حمایت از این بخش بوجود آید. رونق بخش اقتصادی غیر وابسته به نفت می تواند باعث اتفاقات بسیار خوبی در اقتصاد ملی گردد.

میناکاری استاد اسماعیلی میناکاری استاد اسماعیلی

تنگ مسی میناکاری اثر اسماعیلی 22 سانتی متر تنگ مسی میناکاری اثر اسماعیلی 22 سانتی متر

 

  شناسه محصول: 901378

بازار مینا    BazareMina.ir

م.خاشعی بازدید : 48 جمعه 13 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

پارچ مسی میناکاری شده اسماعیلی 16 سانتی متر ی از سری محصولات خاص میناکاری است. زیبایی و کیفیت پارچ مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی می تواند حال و هوای سنتی ایرانی به دکوراسیون شما ببخشد. پارچ میناکاری شده استاد اسماعیلی با ظرافت خاصی طراحی و ساخته شده . این برند در بین علاقه مندان به ظروف میناکاری داخل و خارج کشور بخوبی شناخته شده است. بر این اساس قیمت پارچ مینا کاری استاد مرتضی اسماعیلی نسبت به سایر نمونه های مشابه در بازار گرانتر است. شما می توانید سایر محصولات میناکاری استاد اسماعیلی را از طریق سایت سفارش داده تا در کمترین زمان برای شما به هر کجای کشور ارسال گردد.  

پارچ مسی میناکاری شده اسماعیلی 16 سانتی متر پارچ مسی میناکاری شده اسماعیلی 16 سانتی متر

جنس پارچ میناکاری از فلز مس مرغوب است که با رنگ های شاد مینایی و لاجوردی توسط دستان هنرمند استاد به یک اثر هنری تبدیل شده. ارتفاع پارچ بدون دسته 15 و به احتساب دسته 17 سانتی متر است. برجستگی های روی بدنه پارچ حجم و زیبایی خاصی به آن داده و نشان از کار فراوان برای ساخت و طراحی آن می باشد.

پارچ مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی پارچ مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی

برای ساخت ظروف میناکاری پروسه های مختلفی انجام می شود. استاد مرتضی اسماعیلی بر روی تمامی این مراحل نظارت داشته و با کنترل کیفی خود استاد ظروف میناکاری شده به بازار عرضه می گردد. امضای استاد بر روی ظروف مینا کاری نشان از اصالت و کیفیت آن محصول دارد.  

پارچ میناکاری شده پارچ میناکاری شده

این پارچ علاوه بر اینکه کاربرد تزئینی که دارد قابل استفاده برای سرور مایعات مانند انواع سس ها می باشد. در صورت نیاز شما می توانید آن را با آب بشویید ولی دقت فرمائید از مواد شیمیایی قوی و برس های زبر استفاده نکنید. هر گونه فشار و ضربه ممکن است باعث آسیب دیدگی جدی محصول گردد.  

قیمت پارچ مینا کاری قیمت پارچ مینا کاری

محصولات صنایع دستی میناکاری حاصل یک عمر تجربه اساتید این هنر است. حمایت و ارج نهادن به هنرمندان می تواند انگیزه ایی برای تلاش مضاعف و همچنین ترویج ساخت و استفاده بیشتر صنایع دستی در کشور و حتی خارج از کشور گردد. این امر تاثیر بسیار مثبتی بر اقتصاد ملی خواهد داشت و رونق آن باعث رونق کسب و کارهای کوچک و متوسط جامعه خواهد شد.

میناکاری استاد اسماعیلی میناکاری استاد اسماعیلی

پارچ مسی میناکاری شده اسماعیلی 16 سانتی متر پارچ مسی میناکاری شده اسماعیلی 16 سانتی متر

 

شناسه محصول: 901377

بازار مینا     BazareMina.ir

م.خاشعی بازدید : 59 جمعه 13 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

کاسه پایه دار میناکاری اسماعیلی 10 سانتی متری را می توان نمونه تزئینی محصولات میناکاری اصفهان دانست. ابعاد جام میناکاری پایه دار 8*10 سانتی متر بوده و بیشتر برای تزئین ویترین و دکوراسیون های خاص ایرانی استفاده می شود. کاسه پایه دار 10 سانتی طرح اسلیمی و سنتی زیبایی دارد که بر خلاف سایز کوچکش بر روی آن کار بسیاری صورت گرفته . محصولات گارگاه استاد مرتضی اسماعیلی مانند کاسه پایه دار ميناكاري طرح اسلیمی از کیفیت بالایی برخوردار است و در بین علاقه مندان به هنر های صنایع دستی داخلی و خارجی شناخته شده است. ظاهر زیبای کاسه پایه دار میناکاری لب دالبری 10 سانتی متری می تواند جلوه خاصی به چیدمان دکوری شما دهد.

کاسه پایه دار میناکاری اسماعیلی 10 سانتی متری کاسه پایه دار میناکاری اسماعیلی 10 سانتی متری

جنس کاسه پایه دار میناکاری شده استاد اسماعیلی از مس مرغوب می باشد که با رنگ های زیبای مینایی و لاجوردی توسط دستان هنرمند استادکار به نقوش اسلیمی تزئین شده. ارتفاع این جام پایه دار 7.5 سانتی متر است که به احتساب قوس آن کاسه پایه دار 10 سانتی متری نامیده می شود. همچنین عرض دهانه آن 8 سانتی متر می باشد.  

جام میناکاری پایه دار 8*10 سانتی متر جام میناکاری پایه دار 8*10 سانتی متر

از این کاسه پایه دار طرح اسلیمی بیشتر برای تزئین ویترین های ایرانی استفاده می شود. زیبایی خیره کننده این جام میناکاری شده بدلیل کار دقیق بر روی آن است . همچنین شما می توانید آن را به عنوان گزینه مناسبی برای هدیه به اقوام و دوستان علاقه مند به هنرهای دستی ایرانی در نظر بگیرید.

کاسه پایه دار 10 سانتی طرح اسلیمی کاسه پایه دار 10 سانتی طرح اسلیمی

ظروف میناکاری شده استاد مرتضی اسماعیلی بدلیل کنترل کیفی دقیق با نظارت استاد در تمام مراحل , از کیفیت بسیار خوبی در بین سایر محصولات موجود در بازار برخوردار است. و جایگاه ویژه ایی بین دوستداران صنایع دستی ایرانی دارد. امضای استاد بر روی محصول تضمین کننده اصل بودن آن است.  

کاسه پایه دار ميناكاري کاسه پایه دار ميناكاري

نگاه متفاوت به هنرهای صنایع دستی ایرانی می تواند اتفاقات بسیار خوبی برای اقتصاد و فرهنگ کشورمان رقم بزند. رونق اقتصاد غیر وابسته به نفت باعث ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و حرکت بهتر چرخ اقتصادی کشور می شود. فرهنگ سازی صحیح استفاده از کالای ایرانی مقدمه ایی بر این مسئله است.  

کاسه پایه دار میناکاری لب دالبری 10 سانتی متری کاسه پایه دار میناکاری لب دالبری 10 سانتی متری

کاسه پایه دار میناکاری اسماعیلی 10 سانتی متری کاسه پایه دار میناکاری اسماعیلی 10 سانتی متری

 

  شناسه محصول: 901376

بازار مینا    BazareMina.ir

م.خاشعی بازدید : 62 جمعه 06 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کاری 50 سانتي متری یکی از صنایع دستی خاتم کاری اصفهان است که قابلیت کاربردی و تزئینی دارد. تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کاری شده می تواند لحظات دورهمی شادی را برای شما و اطرافیانتان بوجود آورد. تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم اعلا 50 سانتی با بهترین کیفیت توسط هنرمندان اصفهانی طراحی و ساخته شده . امکان فروش تخته نرد در اصفهان و سایر شهرهای کشور از طریق اینترنت و تلفن وجود دارد. علاوه بر استفاده و بازی , خرید تخته نرد خاتم کاری می تواند زیبنده ویترین و دکور های شما باشد.  

تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کاری 50 سانتي متری تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کاری 50 سانتي متری

جنس تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کاری از چوب است. خاتم استفاده شده برای تزئین آن نیز از نوع خاتم چوبی است. کیفیت بالا و زیبایی آن باعث شده تا علاوه بر استفاده کاربردی بتوان به عنوان یک کالای زینتی نیز از آن بهره برد . ابعاد این تخته برد زیبا 50 * 50 سانتی متر می باشد.  

تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم اعلا 50 سانتی تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم اعلا 50 سانتی

به همراه این تخته نرد یک سری مهره با کیفیت با جعبه وجود دارد . برای بالابردن دوام و طول عمر تخته نرد بر زیر مهره ها پارچه ایی چسبانده شده تا در حین بازی و بر اثر اصطکاک بر سطح تخته خراشی بوجود نیاید. این تخته مهره شطرنج به همراه ندارد و برای بازی شطرنج بایستی مهره جدگانه سفارش دهید.

تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کتخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کاری تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کاری

بوسیله لولاهایی که وسط تخته وجود دارد شما می توانید پس از بازی آن را از وسط تا کرده و در مکانی قرار دهید. برای این تخته کاوری تهیه شده که البته بایستی بصورت جداگانه سفارش داده شود. زیبایی این تخته بگونه ایی است که می توانید آن را بصورت کالای زینتی هم در معرض دید قرار دهید.

خرید تخته نرد خرید تخته نرد

کالای با کیفیت ایرانی می تواند برای سالیان دراز مورد استفاده و زیبنده منازل شما باشد . علاوه بر آن باعث رشد بهتر اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال برای جوانان باشد. حمایت و بازی تخته و شطرنج با تخته نرد خاتم علاوه بر سرگرمی سالم برای دوستداران بازی های فکری , می تواند به صادرات محصولات صنایع دستی ایرانی کمک کند.  

فروش تخته نرد در اصفهان فروش تخته نرد در اصفهان

تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کاری ۵۰ سانتي متری تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کاری ۵۰ سانتي متری

  شناسه محصول: 901327

بازار مینا     BazareMina.ir

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 345
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 655
  • بازدید ماه : 655
  • بازدید سال : 16,026
  • بازدید کلی : 51,566

  • کانال تلگرام میناکاری